Odds uppdaterade: 2017-07-20 18:08

Sport Odds Online

Jämför aktuella odds på sport och tävlingar

Recension Paf

Betta och spela på odds på Paf

Paf (play among friends) är licensierade och kontrollerade av den lokala åländska regeringen. De grundades 1966 och har idag drygt 300 anställda över hela Europa. Paf är spelvärldens ”good guys” och delar ut sin vinst till välgörande ändamål som ett fördelningsråd bestämmer. Med på listan över de som senast fick dela på 10 miljoner euro är Sociala verksamheter, Miljöverksamheter, Ungdomsverksamheter, Sportverksamheter, Kulturverksamheter mm.

Alla vinster är skattefria eftersom Paf ligger inom EU. När det gäller säkerhet online är all trafik på Paf SSL krypterat. Detta är ett bevis på att de erbjuder säkra kommunikationer genom att kryptera all data till och från hemsidan.

€25 i riskfria bett på Paf

Pafs sida för Onlinespel och odds

Paf sida för spel på sport, odds och vadslagning finns naturligtvis helt på svenska. Support och live chatt på svenska finns naturligtvis. Paf har ett stort utbud av sportspel för sina kunder och har ett stort svenskt och skandinaviskt utbud. De erbjuder även en Liveodds tjänst där oddsen på live evenemang kontinuerligt uppdateras i realtid. Paf har kanon bra statistik för och är en mycket bra källa till information. Paf har även en anpassad sida när ni loggar in via mobilen på Paf.com för iPhones, iPads och Androidtelefoner. Det går än så länge inte att ta ut och sätta in pengar via mobilsajten.

Nya konton, erbjudanden och bonuskoder Paf.

Paf har har en välkomstbonus på €100 för nya spelare.

Vilka spel får man odds på av Paf?

Paf erbjuder ett av marknadens största utbud av spel på samtliga svenska och internationella sporter. Exempel på sporter som du kan satsa på. Alpint, basket, bandy, boxning, Cykel, Ultimate Fighting Championship (UFC), dart, fotboll (Sverige och resten av världen), friidrott, golf, handboll, ishockey, längdskidåkning, skidskytte, motorsport som Formel 1, tennis mm. Det finns även specialare med X Factor, Melodifestivalen, Eurovision Song Contest, Let's Dance mm.

Nytt på SportOdds

Mest läst på SportOdds

Hem Spelbolag Recension Paf